Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

همان طور که در جلسه ی دوم مورخ 20 اسفند 92؛ در خصوص بهبود و ارتقاء سطح علمی دانشجویان و کلاس؛ مطالبی مطرح گردید؛ و دوستان نیز موافق این امر بودند؛ و پیرو ایمیلی که خدمت دوستان ارسال شد؛ این پست جهت ایجاد محلی برای دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات دوستان در خصوص کلاس درس مدل سازی و ارزیابی ایجاد گردید.

پیرو صحبت های انجام شده و همچنین ایمیل ارسالی؛ قرار بر این شد تا دوستان توانایی ها و یا نیازهای علمی-فنی خود را در زمینه ی درس مربوطه؛ از طریق ثبت کامنت در همین پست مطرح نمایند؛ تا بتوانیم مدیریت و برنامه ریزی لازم را برای پیگیری این موارد داشته باشیم.

 

موفق باشیم

(-;

  • میثم هوشمند

نظرات (۶)

  • محمدرضا پهله
  • سلام میثم

    با تشکر از زحماتت .فاصله لیسانس من تا فوق تقریبا یک دهه می باشد .من وارد بازار کار شدم اطلاعات من کاربردی و در زمینه اتوماسیون شعب بانک ملی است ولی برای حضور در کلاس ها در هر زمان و هر جا پایه هستم و الان دارم با جدیت uml رو میخونم

    با تشکر محمدرضا

    پهله

    پاسخ:
    سلام جناب پهله؛
    اول اینکه ممنونم که کامنتی ثبت کردید؛و مشارکت داشتید

    اتفاقا خیلی هم خوبه که در کنار دوستان با تجربه ای چون شما که در زمینه ی  تخصصی و حرفه ای دارای تجربه ی چندین ساله هستند بتوانیم دوره های آموزشی خودجوشی را داشته باشیم. من که به شخصه استقبال می کنم.

    هدفم از صحبتی که آن روز در کلاس کردم و پیرو آن؛ انتشار این پست؛ اول این بود که یک نظر سنجی داشته باشیم از دوستان؛ ببینیم که وضعیت و تمایل دوستان به چه سمت و سویی هست؛ و دوم اینکه در ذیل همین پست؛ زمینه هایی که می توانیم بر روی آن ها کار کنیم و یا از تجربیات دوستان بهره ببریم را ثبت کنیم؛ و بعد هم یک برنامه ریزی و مابقی کار؛
    بنابراین؛ خوبه که دوستان دیگر هم در همین جا؛ یک مختصر توضیحی از زمینه ی تجربیات خودشون + علاقمندی ها+ توانایی در تدریس موضوعی خاص
    بنویسند تا انشاالله بتونیم از هم افزایی اطلاعات خوبی را داشته باشیم
    باز هم متشکرم از شما

  • بهروز براتی
  • سلام آقا میثم ..

    من تو زمینه تجارت و بازار بورس فعالیت می کنم .. میتونم تو این زمینه به دوستان کمک کنم..

    پاسخ:
    سلام جناب براتی
    خیلی عالی که یک دوست آشنا به بازار بورس و سرمایه در کنار خودمان داریم
    متشکرم از مشارکت شما

    با سلام خدمت دوستان

    من خودم چون کارمندم و کارم زیاد به کار تخصصی کامپیوتر برنمی گرده یکم از این فضا دور شدم اما خیلی علاقه مندم که چیزای جدید رو یاد بگیرم.

    پاسخ:
    با سلام
    خوشحال خواهم شد اگر این پست محلی برای مطرح کردن عناوین موضوعات مورد درخواست دوستان جهت کسب اطلاعات و یا جهت ارائه بشود
    منتظر باقی دوستان نیز هستم
    از مشارکت شما متشکرم

    دوستان اگه امکانش هست در مورده پروژه و تحقیق این درس توضیح بدید .
    پاسخ:
    با سلام
    سعی می کنم که تا هفته ی آتی؛ توضیحاتی را در خصوص موضوعات پروژه و مطالب مربوط به نحوه ی ارائه ی پروژه و تحقیق؛ به نقل از استاد ؛ در اینجا منتشر کنم.
    منم تازه وارد بورس شدم :) . خیلی دوست دارم تو این زمینه اطلاعاتم رو  بالا ببرم.
    تو زمینه ی کامپیوترم خیلی علاقه مندم از تجربیات دوستان استفاده کنم.
    پاسخ:
    بسیار هم خوب؛ بورس! خوشحال میشیم بتونیم از این بورس برای کمک به شهریه استفاده کنیم!

    من تو زمینه بورس هر کمکی از دستم بربیاد دریغ نخواهم کرد.. آموزش، سوال و .... در خدمت دوستان خواهم بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی