Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

جلوگیری از نمایش منوی درختی در CrystalReportViewr

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ

زمانی که یک  CrystalReportViewer را روی فرم قرار میدهید، یک قسمت سفید رنگ، در سمت چپ خود نمایی میکند که در زمان اجرای برنامه،
بسته به اینکه از گروپ فیلد استفاده کرده باشید یا نه و همچنین مواردی دیگر، ممکن است حاوی یک ساختار درختی باشد.

برای اینکه، این قسمت به صورت پیش فرض نمایش داده نشود باید در پنجره Property Window مقدار ToolPanelView  را برابر با  False  قرار دهید.

همچنین می توان عرض آن را تغییر داد.


نکته مهمی در این پست نیست، فقط اینکه من خودم در نت گشتم، منتهی همگی پاسخ ها به مخفی کردن دکمه مربوط به نمایش این ToolPanel اشاره داشتند.
حس کردم جای یک مطلب فارسی خالیست. به همین سادگی!!!!

  • میثم هوشمند

Crystal Report

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی