Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

فایل صدای جلسات درس الگوریتم موازی به مرور زمان صرفا در همین پست منتشر می گردند.

منظورم از "بخش اول, دوم,...", بخش مربوط به فایل می باشد,
و ارتباطی با قبل یا بعد از آنتراک بودن فایل ضبط شده ندارد.




جلسه ی چهارم الگوریتم موازی - استاد دکتر صادق زاده - مورخ 1393/07/30 بخش اول

جلسه ی چهارم الگوریتم موازی - استاد دکتر صادق زاده - مورخ 1393/07/30 بخش دوم

جلسه ی چهارم الگوریتم موازی - استاد دکتر صادق زاده - مورخ 1393/07/30 بخش سوم


  • میثم هوشمند

الگوریتم موازی

نظرات (۲)

سلام فایل صدا جلسات اول و دوم و سوم را ندارید و همچنین فایل صدا سیستم عامل پیشرفته همین استاد.
پاسخ:
با سلام
صدای جلسات دروس مختلف خصوصا الگوریتم موازی؛
سعی می شود که از سایر دوستانی که ضبط می کنند تحویل گرفته بشود
و در وبلاگ قرار گیرند.


____
لطفا سایر دوستانی که با کیفیت مناسب صدای جلسات را ضبط می کنند برای انتشار در وبلاگ به دست من برسانند.
سلام
فایال جلسه های دیگه رو ندارید؟ممنون میشم اگه قراربدید تو وبلاگتون

پاسخ:
سلام
آنچه که در دسترس بود را آپلود کردم؛
برای جلسات دیگر؛ از دیگر دوستان پیگیری میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی