Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات
 
خبرنامه MeyEx - ویژه کلاس های ارشد مهندسی نرم افزار
سلام
صبح شنبه شما بخیر و نیکی
امیدوارم که هفته خوبی را پیش رو داشته باشید
برای هم افزایی مشارکت همکلاسی های محترم, قصد دارم اخبار مربوط به کلاس هایی که در آن ها نماینده هستم را به این صورت در قالب خبرنامه و به این شکل خاص به اطلاعاتون برسونم؛ به امید اینکه با ایجاد جذابیت بیشتر, نظر و مشارکت مهندسین گرامی بیش از پیش جلب شود.
خوشحال میشم نظرتون را در این خصوص از طریق ارسال ایمیل و یا ثبت نظر در وبلاگ به من منتقل کنید.
با تشکر
میثم هوشمند
اخبار غیر رسمی
 
برای سادگی و دسترسی بهتر به مطالب وبلاگ, منوهای قبلی حذف شدند؛ و در حال حاضر فقط یک منو با عنوان "DMDSRBIAU" در بالای وبلاگ قرارداده شده است؛ که در آن نحوه ی دسترسی به مطالب توضیح داده شده است.
یک گروه در Google Groups ایجاد کردم؛ تا برای ارسال ایمیل سهولت بیشتری داشته باشیم. همه ی اعضا هم امکان ارسال پیام به آن را دارند. برای کلیه ی دوستانی که آدرس ایمیلشان را داشتم دعوتنامه ی عضویت ارسال شده است. به زودی فرم عضویت در گروه نیز در وبلاگ قرار خواهد گرفت.
مطالب جدید کلاس ها
برای دسترسی به سایر مطالب جدید هم می توانید بر روی موضوع "کلاس های ارشد" کلیک نمایید.
این مطلب هم ممکنه براتون مفید و جذاب باشه
این خبرنامه برای کسانی ارسال میشه که ایمیل خودشون را در خبرنامه ی کلاس های ارشد ثبت کرده باشند.
 
  • میثم هوشمند

خبرنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی