Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

بهار 94 مبارک

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ

 

مژده ای دل که دگر باره بهار آمده است

خوش خرامیده و با حسن وقار آمده است

 

 

پست تبریک عید نوشتن؛ از جهتی سخت هست؛ نوشتن متنی متمایز که ارزش گرفتن وقت مخاطب رو داشته باشه.

اگر زیاد موافق استفاده کردن از متن های کلیشه ای مناسبتی نباشی این سختی بیشتر هم میشه.

 

 

و بیشتر با این مخالفم که پیام تبریکم رو برای دوستانم؛ دور و نزدیک؛ send to all کنم؛

اما به هر حال ذکر نام تک تک دوستان عزیز؛ همکاران محترم و دیگر بزرگواران و ارسال پیام شخصی برای همه از توانم خارج بود؛
امیدوارم این تبریک رو پذیرا باشید.

 

شاید اصلا نوشتن و تبریک گفتن هم نیاز نباشه و همین که با همدیگر مهربانتر باشیم و روی خندان و گشاده ی خودمون رو بیش از پیش حفظ کنیم بهترین تبریک باشه.

شاید همین که به اطراف خود با دقت بیشتر نگاه کنیم؛
به جوشش جوانه های درختان, 
حرکت ماهی قرمزهای توی تنگ,
سبز شدن دانه های ماش و عدس و گندم؛
....

و به خیلی از زیبایی های دیگه ی طبیعت, همین بهترین کار برای نوبهار باشه.

 

 

 


عکس: مصیب حیدری

 

عکس: الهام صادقیان

 

امیدوارم که بهار جدید زندگیتون رو با روند مثبتی شروع کرده باشید و ادامه دار باشه, تعطیلات رو هم به خوبی پشت سر گذاشته باشید.

 

عیدی دیجیتالی من برای دوستانم؛

دو لینک در ابتدای سال در بخش پیوند های روزانه منتشر کردم؛ که فکر می کنم بد نیست به آن ها سری بزنیم.

 

 

 

این یکی هم الان اضافه کردم.

 

 

 

در پایان و پس از همه ی آرزوهای خوبی که برای همدیگر در این ایام داریم؛

من آرزو می کنم که به زودی زود و با موفقیت فارغ التحصیلیتون رو جشن بگیرید,
و اگر قصد دکترا دارید یا قصد حضور جدی تر در عرصه های عملی ِ علمی؛ در آن ها هم موفق و پیروز باشید.

 

فراموش نکنیم که مهم هست که حال ما در هر موقعیتی که باشیم " خوب " باشه.
به قول عزیزی این ما هستیم که بقیه ی چیزها ذیل ما تعریف میشن و نه برعکسش!

 

موفق باشیم

میثم هوشمند

  • میثم هوشمند

نظرات (۱)

مثل همیشه عالی
و همچنین ممنون از لینکتون
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی