Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات
  • میثم هوشمند

نظرات (۱)

با عرض سلام

جناب آقای هوشمند جلسه دوم نرم افزار فایل صدا ندارد؟کلا همین ده جلسه است؟

پاسخ:
با سلام و احترام
جلسه ی دوم نرم افزار؛ تقریبا صحبت خاصی صورت نگرفت؛ و استاد به بیان یک سری نکات در باب تحقیق و پژوهش در مقطع ارشد پرداختند
بنابراین محتوای درسی ای نبوده؛

از شما و سایر دوستان محترم ؛ خواهش میکنم
اگر کسی فایل صوت جلسات را به صورتی که برای سایرین نیز مفید هست؛ پیاده سازی کرده است؛
لطفا جهت بهره مندی سایر دوستان به اشتراک بگذارید


با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی