Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

روز مهندس گرامی باد

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۹ ق.ظ

بکوشیم  "مهندسی" در نگاهمان باشد

نه در آنچه که بدان ما را می نامند

 

روز مهندس بر همه مهندسان مبارک.

  • میثم هوشمند

نظرات (۲)

  • احمد تاج بخش
  • السلام علیکم برحمت و برکاتوااااااا
    روز شما هم مبارک با یه هفته و اندی تاخیر.... :D
    راستی طراحی های جدید مبارک...
    ما که فسیل شدیم رفت پی کارش... 
    اما خداییش عالیه... 
    اگر خدا بخواد قرار است مراحلی که در دیتاماینینگ تا الان پیش رفتم رو نشر بدم...  شاید برای بچه ها جالب بود... :(((

    پاسخ:
    سلام و تهیت و درود
    بر شما هم مبارک

    ما که مثل شما دامنه نداریم که مهندس
    :)


    اگر اینطوریه؛ باید بگم که من خیلی نیاز دارم؛ پس منتظرم
  • میترا لطفی
  • مهندسی یعنی چی؟
    پاسخ:


    توی زبان محاوره ای هم که دقت کنیم؛ به نظرم میشه مهندسی رو اینجور تعریف کرد که انجام کاری به شکل دقیق؛ حساب شده؛ بهینه ؛
    حالا اینکه به یک نفر از ترم 1 میگن مهندس؛ و یا حتی اینکه یک نفر بعد از گذشت 4 سال از فارغ التحصیلیش هنور لفظ مهندس نباید بهش اطلاق بشه؛ یا اینکه مهندس هایی داریم که به دانشگاه نرفته اند ولی مهندس اند؛ جای بحث هست.

    تعریف شما چی هست خانم لطفی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی