Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

سلام جهان!

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۴۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

و به نستعین و هو خیر ناصر و معین!

سلام

اول کلام؛

پس از آن همه ذوق فراوان برای نوشتن در بلاگ بلاگری hم که در نطفه خفه شد، من در اینجا می نویسم.

نوشته ها شامل چند بخش خواهند بود که البته حذف/اضافه/ویرایش و غیر فعال شدن جزء لاینفکی از آن هاست.

  • چگونه ماهی بگیرم؟
  • اینطور حل شد
  • تجربه من
  • نوشته های شخصی
  • معرفی ....

    تا بعد یا حق  

92+4+1

  • میثم هوشمند

نظرات (۴)

  • سارا زکی زاده
  • سلام؛
    دوباره فعال شدن وبلاگتون مبارک.منتظر مطالب خوب و کاربردی هستیم.
    موفق باشید.
    در پناه خدا
    پاسخ:
    سلام, از اینکه اولین مخاطب ابراز اشتیاق برای منتشر شدن مطالب این بلاگ کرده است, خوشحالم
    حتما
    همچنین موفق باشید منتظر انتشار تجربیات در محیط کاری و در زمینه ی اندروید, سی شارپ و مهم تر از همه تجربه ی حضور در فضای کاری واقعی را هستم!
  • مهناز حیاتی
  • تبریک بابت وبلاگتون
    و جذب مخاطب به سبب فضای وبلاگی  ;)
    پاسخ:
    متشکرم
    باشد که درخورر مخاطبینش باشد این بلاگ ;-)
  • محمدحسن بی آزار
  • سلام خدمت جناب مهندس هوشمند.از کلام جنابعالی در قسمت "در باره من" وبلاگ این طور بر میاد که این وبلاگ میتونه در انتقال تجربیات جنابعالی در زمینه مهندسی نرم افزار برای افراد نوپا و متوسط که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی رو دارن مفید باشه و این خیلی عالیه.خواهش من از جنابعالی اینه که بیشتر به مباحثی پرداخته بشه که مرتبط با تحلیل و طراحی نرم افزار باشه که کتر جایی میشه اونا رو پیدا کرد تا مباحثی که صرفا به کدنویسی میپردازه.براتون آرزوی توفیق و بهروزی دارم
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    مستفیض کردید مارو
    اتفاقا خیلی نیاز داشتم به این کامنت؛
    دارم روی ساختار محتوایی برای سایتم کار می کنم و ممنون که نظرتون را با من با اشتراک گذاشتید
    حقیقتش اینه که علی الظاهر اینجا هم به همین سمت رفته؛ یعنی بیشتر بحث تحلیل ؛ حالا در هر حوزه ای
    حتما مد نظر قرار میدم نظر شما را

    عزتتان مستدام
    قدمتان سر چشم

    چه خوبه بلاگت میثم 
    پاسخ:
    چه خوب که خوبت افتاده :)
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی