Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

نرم افزار دریافت اسلاید از سایت SlideShare.net

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

اگر تا به حال به سایت SlideShare.net مراجعه کرده باشید؛ قطعا از دیدن اسلایدهای حرفه ای آن از نظر طراحی و همچنین از نظر محتوای خوبی که در آن ها ارائه شده است لذت برده اید؛

شاید برای خیلی از مواقعی که نیاز به ارائه مطلبی داشته باشیم به این سایت مراجعه کنیم؛ 

حتما تا به حال پیش آمده است که بخواهید کل مجموعه ی تصاویر یکی از اسلایدهای آن را ذخیره کنید و برای این کار تک تک تصاویر را دریافت کرده باشید؛

 

خب دقیقا همین موقع هست که SlideShare'sSlidesGrabber از راه می رسد؛

 


آخرین به روز رسانی
1394/09/24


 

با استفاده از این نرم افزار به راحتی و ظرف چند ثانیه (البته بستگی به تعداد تصاویر موجود در اسلاید و پهنای باند اینترنت شما دارد! ) می توانید تمامی تصاویر یک اسلاید را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

 

این نسخه ی آزمایشی نرم افزار هست که منتشر می شود؛ 

از کتابخانه ی HtmlAgility استفاده شده است؛

لطفا نظرات و ایرادات موجود در برنامه را جهت بهبود آن ارائه نمایید. با تشکر

 

به روز رسانی جدید

1402-09-12

نسخه 1.6 نرم افزار

 

  • میثم هوشمند

نظرات (۴۰)

خوشحال میشم بیاید و پست:
"چادرش به چوب لباس نیست و رفت!" رو بخونید!
برای اولین بار حرفای خیلی خیلی خصوصی دلم
دغدغه هام به عنوان یک پدر و .... رو در فضایی که بچه هام احتمالا نمی بینن می نویسم (البته در کنار بقیه پست ها)
این اولین مطلب از این موضوعه!
  • زینب جهان بخش
  • با سلام

    بنده که تا به حال سعادت نداشتم که از این سایت و محتویاتش استفاده کنم :-|
    الان مختصری که نگاه کردم ،سایت جامع و مفیدی هست،انشاالله بعد از نصب نرم افزار مذکور و استفاده از آن،نتیجه و سوالات خود را اعلام خواهم کرد.

    با تشکر
    پاسخ:
    با سلام
    منتظر باگهای کشف شده هستم :)

    مرسی مهندس از اطلاع رسانی.. آشنایی دارم با این سایت..
    پاسخ:
    سلام
    مهندس براتی؛ 
    الان معرفی نرم افزار بود بیشتر تا معرفی سایت!
    متشکرم
  • سارا زکی زاده
  • به به ! به نکته ای بس ظریف اشاره کردید. هر چند ما دیگه تحقیقاتمون رو تحویل دادیم . ولی خیلی هم خوب. و خیلی مفید!
    پاسخ:
    استفاده کنید و تجربه ی تان را اینجا بنویسید
    متشکرم
  • زینب جهان بخش
  • با سلام وعصر بخیر
    سپاس از معرفی نرم افزار SlideShareSlideGrabber

    توصیه ای به دوستانی که برای اولین بار هست (مثل من)که از این سایت میخواهند استفاده کنند:از قسمت سرچ سایت و فیلتر کردن موضوع مدنظر و زبان مربوطه شروع کنند و سپس به سایر قسمت های سایت مراجعه کنند که کار آسان تر می شود. :-)

    بعد از  باز کردن نرم افزار، یک صفحه ای باز میشود که یو آر الی که شما میخواهید اسلاید هایش را دانلود کنید را میخواهد .آن را وارد کرده و مسیر ذخیره فایل را نیز انتخاب کرده و بعد دانلود اسلایدها (تصویر هستند)
    حال اگر ما در سایت عضو بشویم،میتوانیم به صورت فایل پی دی اف دریافت کنیم.
    سوال بنده این هست که :این نرم افزار مشخصا چه کار میکند؟

    باگ که به آن صورت نداشت ولیکن،قبل از شروع به دانلود اسلاید ها،نرم افزار not responding میداد ولی بعدش الرت میداد که download complete.جالب بود ! :-)


    موفق و موید باشید.

    پاسخ:
    با سلام
    ممنونم از توجه شما و اینکه نظرتان را با من در میان گذاشتید

    در خصوص محل استفاده از این برنامه؛ فرض کنیم که امکان ذخیره ی اسلاید وجود نداشته (که در برخی موارد وجود ندارد)
    فرض کنیم که اکانتی در این سایت نداشته باشیم
    فرض کنیم که به هر تنها راه ذخیره ی اسلایدها کلیک راست کردن بر روی آن ها و ذخیره ی تصایر به صورت تک تک وجود دارد
    این نرم افزار با اجرای موازی چندین دستور جهت دانلود تصاویر؛ کار ذخیره سازی را برای شما سهولت می بخشید

    پیغامی که ابتدای کار نمایش می دهد؛ نیز به این دلیل هست که thread اصلی برنامه در هنگام فراخوانی تابعی جهت دریافت محتوای URL درخواستی قفل می شود؛
    جای نگرانی نیز؛
    اما در دستور کار اصلاحات بعدی قرار گرفت؛

    و البته یک نکته؛ کل کار کمی کمی پیچیده تر هست؛
    سورس برنامه را بنا به درخواست دوستان می توانم در همین پست قرار دهم؛
    باز هم ممنونم
    موفق باشید
  • زینب جهان بخش
  • به هرحال هرچه بود ،خیلی مفید بود و کاربردی.
    امیدوارم سایر دوستان نیز استفاده کنن و بهره ی لازم را ببرند :-)
    خسته نباشید
    بسیار ممنون
    با سلام
    الانم راحت میشه دانلود کرد، فقط بعضی از اسلایدها قابل ذخیره نیستن ;)
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا برای همان هایی که نمیشه ذخیره کرد؛ کاربرد دارد
    ممکنه یک لینک غیر قابل ذخیره معرفی کنید اینجا؟
    ممنونم
    http://www.slideshare.net/HubSpot/5-quick-tips-for-growing-your-facebook-audience
    پاسخ:
    خب حالا وقت استفاده از این نرم افزار هست ;-)
    unhandled exception has occurred in your application. if you click continue, the application will ignore this error and attempt to continue. if you click quit the application will close immediately
    ....
    این پیغام بعد از زدن استارت ارور میده ;)
    پاسخ:
    در حال بررسی ...
    از شکیبایی شما سپاسگذارم

    همین الان دانلود تمام شد؛ فایل زیپ تصاویر اسلاید برای شما ایمیل شد
    اگر همچنان خطا دارید؛
    1. راهنما را مطالعه کنید
    2. مجددا تست کنید
    3. در صورت بروز مجدد خطا؛ متن جعبه ی پیام خطا را به صورت کامل ارسال نمایید
    متشکرم

  • علیرضا زمانی
  • مهندس جان سایت بسیار خوب و جالبیه.همه چی کاربردی و البته جمع و جور.
    خداقوت.
    پاسخ:
    جناب زمانی؛ الان بررسی برنامه بود یا سایت اسلایدشیر؟


  • سارا زکی زاده
  • سلام.
    چند تا از اسلاید ها رو تونستم باهاش داتلود کنم.خداروشکر.
    فقط هر دفعه اول یه بار Not Responding میده. فکر نمی کنم این مشکلی که من باهاش برخورد کردم ربطی به روند asynchronous داشته باشه ... ولی خوب برنامه نویسش شما هستید.
    برای من که خیلی خوب شد وجود یه همچین برنامه ای.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام خانم زکی زاده
    دقیقا در چه موقعی not responding می شود؟ اگر در زمان کلیک بر روی استارت هست؛ ممکن هست به دلیل کندی سرعت اینترنت باشد؛ چون در زمان کلیک باید محتوای صفحه ی درخواستی را دریافت نماید و کمی پردازش بر روی آن انجام دهد؛ که زمان بر می شود

    از چه جهت به آسینک بودن؛ ربطی ندارد؟

    متشکرم از توجه شما
  • سید ایوب کوکبی
  • سلام،
    من برنامه رو دانلود کردم و تست هم کردم. خوب بود ممنون، خیلی ساده و کارا.
    طبیعتا از لحاظ گرافیکی که هنوز جای کار داره و نیازی به توضیح نداره. مثلا چون دیزاین برنامه ساده است به راحتی میشه واسط خوشگلی با wpf طراحی کرد. ضمنا حتما یک آیکون برای برنامه انتخاب کنید چون آیکون پیش فرض دات نت آدم رو یاد ویروس ها میندازه.

    چند تا پیشنهاد:
    قابلیت pause و Stop بهتره وجود داشته باشه.

    میشه به جای نمایش تعداد اسلایدهای دانلود شده و یا در کنارش هر اسلایدی که دریافت میشه یک thumbnail هم نمایش داده بشه.

    احتمال میدم از Multithreading استفاده نکرده باشید چون در این صورت میشد در زمان استارت کردن برای جلوگیری از احساس هنگ کردن روند پیشرفت پردازش رو با کنترلی شبیه پروگرس بار نمایش داد و یا لا اقل اگه پیشرفت قابل تخمین نیست یک لودینگ gif بزارید تا کاربر بدونه برنامه داره کار میکنه. ضمنا بهتره در حین پردازش آیکون ماوس روی فرم به ساعت شنی تبدیل بشه تا کاربر کلیک نکنه nor responding بده.

    قابلیت های دیگه ای هم برای آبنده میتونید در نظر بگیرید مثلا:
    روی تمامی اسلایدهای دریافتی قبل از ذخیره سازی عملیات پردازشی ویرایشی ساده و یا پیشرفته ای صورت بگیره مثلا تغییر سایز و یا فرمت به یک مورد خاص.
    و یا دانلود برنامه ریزی شده.
    همچنین افزودن قابلیت دانلود از وبسایت های مشابه دیگر.
    یه کار جالبی هم میشه کرد اینه که می تونید اسلایدهای دریافتی رو در قالب یک فایل pps یا ppt در بیارید تا فورا قابل استفاده باشه. البته به انتخاب کاربر در زمان دریافت.

    با این موارد یه setting هم برنامه نیاز داره تا تنظیمات ذخیره بشه مثلا ساده ترینش محل پیش فرض ذخیره فایلها.

    فعلا همینها یادم بود.

    در کل برنامه تا اینجا کار اصلی اش رو به نحو احسن برای بنده انجام داد و کاملا راضی کننده بود.
    موفق باشید.
    یا علی...
    پاسخ:
    جناب کوکبی عزیز ممنونم از اینکه مفصلا نظرت و پیشنهادتون را در مورد برنامه برای من نوشتید

    با آیکن برای برنامه موافقم! گرافیست خوبم آرزوست

    قرار داد قابلیت وقفه و توقف کامل ایده ی خوبی هست؛ مثلا از یک اسلاید 151 قسمتی؛ فقط 50 تصویر اول دانلود بشوند و مابقی کار متوقف شود
    نمایش تصویر بندانگشتی از اسلاید دانلود شده؛ جالبه!

    از multi threading استفاده نکردم؛ اما برای دانلود تصاویر از تکنیک async استفاده کردم؛ که باعث میشه در خلال دانلود تصاویر (که بعد از دریافت محتوای صفحه ی سایت شروع میشه) فرم قفل نشود.

    اگر به بخش Download Status دقت کنیم؛ تعداد تصاویر دانلود شده از کل تصاویر اسلاید؛ نمایش داده می شود و همین نشان میده که اتفاقی در حال رخ دادن هست؛ البته با نمایش گرافیکی موافقم بیشتر؛

    در خصوص لاک کردن فرم و یا تغییر آیکن موس؛ به نظرم بهتر هست که فرم به نحوی طراحی شود و اجزای فرم به نحوی تغییر وضعیت بدهند که اجزای مختلف در زمان های مختلف کار کرد برنامه وضعیت درستی داشته باشند؛ مثلا دکمه ی شروع؛ بعد از اینکه کلیک شد؛ عملا باید تا زمان فشرده شدن دکمه ی توقف یا وقفه باید غیر فعال شود؛

    برای قرار دادن واتر مارک روی تصاویر؛ اما راستش به دانلود و نشر اطلاعات به نام برخی اشخاص که اعتقادی به کپی رایت ندارند دامن میزد؛

    تبدیل تصاویر به پی دی اف یا پاور پوینت هم ایده ی خوبی هست؛ 

    دانلود برنامه ریزی شده هم چیزی هست که بهش فکر کردم؛ اما راستش موقعیتی را تصور نکردم که یک فرد بخواهد انبوهی از اسلایدها را دریافت کند که نیاز به زمان بندی داشته باشد؛ اما به هر حال چالش خوبی هست برای برنامه!

    برای افزودن قابلیت دریافت از سایت های دیگر؛ کمی نیاز به بررسی بیشتر هست؛ چون برنامه وابسته هست به ساختار صفحات وب!

    تنظیمات! بخشی که اکثرا فراموش می شود!

    عالی بود
    باز هم از شما متشکرم
    یا علی(ع)

    Error

    The remote srever returned an error: (502) bad gatway

    پاسخ:
    ممنونم از اینکه کامنت گذاشتی
    خب؛ این پیام را در کجا مشاهده کردید؟ هنگام اجرای نرم افزار؟
    هنگام دانلود فایل از این وبلاگ؟
    آدرس اسلایدی که قصد دریافت آن را داشتید را هم ثبت کنید تا دقیقا بررسی کنم؛

    متشکرم
    سلام. من نتونستم نرم افزارو نصب کنم
    نمیدونم چ کدی باید وارد کنم و تو قسمت پچ هم چی باید لینک بشه؟؟
    پاسخ:
    سلام شهلا
    نرم افزار نیازی به نصب نداره
    فقط کافی هست که فایل رو از حالت فشرده خارج کنید؛ و فایل .exe رو اجرا کنید
    در صفحه ای که نمایش داده میشه؛ باید لینک اسلایدشو که در سایت هست رو قسمت اول و بعد هم آدرس محل ذخیره ی تصاویر رو مشخص کنید
    و بعد هم دکمه شروع رو کلیک کنید

    اگر توضیحات کافی  و شفاف نبود؛ سوال بپرسید
    ممنونم
    سلام 
    وقت همتون بخیر
    راستش من میخوام تو سایت اسلاید شر یه اسلاید فارسی بزارم باید از کجا و از کی کمک بگیرم 
    ممنون میشم کمکم کنید 
    پاسخ:
    سلام
    من یک فایل فارسی با فونت بی نازنین رو آپلود کردم ؛
    فونت اسلاید بهم ریخته شد ؛
    همچنین در بخش ترنس اسکریپت هم بعضا مشکلاتی در نمایش حروف وجود دارد
    http://www.slideshare.net/MeysamHooshmand/ss-49785662

    میتونید یک کار کنید؛ روی اسلایدشیر
    کلمات فارسی سرچ کنید؛ و با ناشرین اسلایدهای فارسی تماس بگیرید

    با سلام
    ممنون از معرفی این نرم افزار من راه های زیادی را برای دانلود امتحان کردم و جواب هم گرفته ام ولی رمان بر است ولی با این نرم افزار در عرض چند ثانیه میتوان اسلاید های زیادی را دانلود کرد.
    باز هم ممنون
    پاسخ:
    سلام رضا؛
    از اینکه نرم افزار براتون مفید بوده؛ خوشحالم
    و از اینکه به من فیدبک مثبت دادی ممنونم

    سلام نمی تونم دانلود کنم با روشی که شما گفتید خطا می ده
    پاسخ:
    اگر پیام خطایی دریافت میکنید لطفا ارسال بفرمایید
    و اینکه لینک اسلاید که مشکل دریافت برای آن وجود را ارسال بفرمایید

    ممنونم از اینکه مشکل رو گزارش کردید
    +++++

    نسخه جدید برای دانلود منتشر شده.

    سلام من میخوام لینک زیر رو دانلود کنم ولی خطا میده 
    لینک 
    http://www.slideshare.net/ananthatiger/heart-3229649?related=2

    میشه راهنماییم کنین. 

    خطا هم 

    An exception has eccured, for more information please send message to developer

    Value cannot be null.

    Parameter name: source 


    پاسخ:
    متشکرم از ارسال متن خطا

    در اسرع وقت بررسی و نسخه ی آپیدت رو منتشر میکنم

    +++++++++++

    نسخه ی جدید برای دانلود منتشر شد.

    خدا هفت جد و آبادتان را رحمت کند...الهی خیر ببینید واقعا عالیییییییییییییییییی
    20
    پاسخ:
    خوشحالم از اینکه کاری راه افتاد
    و ممنونم که انرژی مثبت دادید

    سلام.نمیدونم چرا من نتونستم اسلاید ها رو دانلود کنم.ارور میده
    پاسخ:
    سلام؛
    من این لینک رو تونستم دانلود کنم

    http://www.slideshare.net/dariushsonghori/advanced-mbti?qid=1db385f7-e71f-49e7-a7d0-5166c3edf720&v=&b=&from_search=1


    لطفا خطایی که دریافت میکنید رو (متن خطا؛ یا تصویرش رو) همین جا کامنت بگذارید یا به آدرس
    hooshmand.meysam@yahoo.com ایمیل ارسال نمایید

    ممنون خدا قوت
    سلام
    اول تشکر از این برنامه عالی
    اما من هنگام کار باهاش یه این مشکل ها برخورد کردم:
    1- عکس رو دانلود نکرد.(یه فایل تو پوشه دانلود اسلاید بود ولی خراب بود و دستی برش داشتم.)
    2- عکس رو خراب و ناقص دانلود کرد.(از بین عکس هایی که دانلود کرده بود یکی از اونها شطرنجی بود که دستی از سایت برش داشتم.)
    3- همه فایل ها رو به صورت عکس دانلود می کنه حتی اونها که pdf یا pptx هستن. در واقع فقط برای دانلود اون دست از اسلایدهایی کارایی داره که قابلیت دانلود ندارن. اما اگر برا دانلود همه اسلاید ها باشه عالی می شه.
    باز هم تشکر بابت برنامه خوبتون.
    خوشحال می شم اگر تغیراتی تو برنامه صورت دادید بهم خبر بدید.
    پاسخ:
    دوست عزیز، رجا 
    سلام ؛ ممنونم از اینکه فیدبک دادید

    1. من الان برنامه رو از روی بلاگ دانلود کردم؛ و این آدرس رو بهش داد،
    http://www.slideshare.net/SinaBagherinezhad/technology-assessment-42956085?qid=07626e39-d425-4469-9b75-1835a1d1cf52&v=&b=&from_search=10
    126 تصویر رو به صورت کامل و بدون مشکل دریافت کرد؛ حدودا 17 مگابایت شد کل عکسها

    2. عدم دریافت تصویر به شکل صحیح رو برخورد نکردم تا به حال؛ لطفا آدرس اسلایدی که در دریافتش مشکل داشتید رو برام بفرستید؛ تا بتونم بیشتر بررسی کنم

    3. زمانی که برنامه رو نوشتم؛ هدفم دریافت اسلایدهایی بود که نیاز به ورود کاربر داشتند و آپشن دریافت فایل پاورپوینتشون فعال نبود؛ به خاطر همین روی نوع فایلها بررسی و پیاده سازی ای نداشتم.
    در همین خصوص باز اگر مقدور هست؛ لینک اسلایدی که به صورت پی دی اف هست  یا اسلایدی که امکان دریافتش رو با برنامه نداشتید برام بفرستید اینجا تا بررسی کنم. 


    ممنونم از انرژی مثبتی که با ثبت کامنت میدید؛

    پس دریافت پاسخ شما روی این کامنتم؛ بررسی رو شروع میکنم و پس از اجرایی شدن تغییرات ، اطلاع میدهم به شما

    با تشکر
    سلام خسته نباشید
    لینک پاورپوینت مورد نظر من:
    http://www.slideshare.net/bpparis/handouts?from_m_app=android
    این فایل بعد از دانلود حدود 51 مگابایت حجم داره و 408 صفحه دارد.
    اتفاقا من همه فایل های مدنظرم رو به راحتی با برنامه شما دانلود کردم ولی برای دانلود یک فایل pdf دیدم آن را به صورت عکس هایی که از آن توی صفحه مربوطه بود دانلود کرد.
    باز هم تشکر!
    پاسخ:
    سلام و باز هم ممنونم از اینکه کامنت گذاشتید

    پس الان مشکل مشخصا با اسلایدهایی هست که به صورت پی دی اف هستند؟


    ممنون میشم یک لینک از اون نوع برام کامنت بگذارید تا اون رو هم بررسی کنم.

    از اینکه 408 صفحه رو با موفقیت دانلود کردید؛ خوشحالم :)


    سلام خسته نباشید.
    لینک pdf مرد نظر من:
    http://www.slideshare.net/lotfigomaa/kluwer-simulation-of-communication-systems-2nd-ed
    در واقع این فایل یه کتاب هست که من فکر کردم یه فایل ارائه است. وقتی می خواستم فایل رو دانلود کنم برنامه اون رو به صورت عکس دانلود کرد. اتفاقا فایل های pptx رو هم به صورت عکس دانلود می کنه. یه نگاهی به فایل زیر بندازید:
    http://www.slideshare.net/aniruddha_chandra/simulating-communication-systems-with-matlab-an-introduction
    این فایل که پاورپوینت هست رو به صورت عکس دانلود کرد.
    اگر بشه هر فایل رو به همون صورت که هست دانلود کرد خیلی عالی میشه!
    باز هم تشکر!
    پاسخ:
    سلام دوست گرامی؛
    الان متوجه شدم که مسئله چیست؟

    سایت اسلایدشیر به طور کلی هر چیزی که به ما روی صفحه ی وب نشون میده؛ از طریق نمایش فایل های عکس هست؛
    البته شاید در برخی لینک اسلایدها؛ دکمه یا لینک دانلود نسخه ی پی دی اف یا پاورپینت وجود داشته باشه؛

    اما اساس کار برنامه ای که خدمتتون هست این هست که تصاویر را از داخل صفحات وب استخراج میکنه

    اگر لینک دانلود مستقیم فایل پی دی اف یا پاورپوینت را در کنار اسلایدها، در سایت اسلاید شیر ملاحظه فرمودید؛

    لطفا لینک همون اسلاید رو ارسال بفرمایید ، تا برای کد نویسی و افزودن امکان دانلود فایل؛ بررسی های لازم رو انجام بدم و این امکان رو هم اضافه کنم به برنامه.

    با تشکر از تعامل خوب شما
    :-)
    سلام
    ببینید بی شک قالب ارائه فایل تو اسلاید شیر دست ارائه کننده اون هست. برخی ها اصل فایل پاورپوینت رو آپلود می کنند و برخی pdf اون رو. اما بعضی ها برای اطمینان از عدم سرقت فایل هاشون،یا تغییر اون ها، فایل آپلود شده رو غیر قابل دانلود می کنند.
    همه فایل هایی که لینک(دکمه) دانلود کنارشون هست، قابلیت دانلود فایل با فرمت آپلود شده(pdf یا ppt) رو به کاربر می دن که تو کامنت قبلی دوتا از اون ها رو براتون فرستادم. که البته برای دانلود فایل از اسلاید شیر لازمه log in کرد و با کلیک روی دکمه download از شما یه سوال می پرسه مبنی بر اینکه تمایل دارید فایل رو به صورت کلیپ بهتون عرضه کنیم یا نه که با انتخاب گزینه no thanks فایل با فرمت آپلود شده اش، قابل دانلود می شه.
    این تقریبا همه اون چیزیه که من از سایت فهمیدم.
    تشکر بابت پیگیری
    سلام
    ببخشید من امروز می خواستم یه پاورپوینت جدید دانلود کنم که بهم یه اررور داد:
    value cannot be null
    parameter name: source
    این در حالیه که من هم لینک معتبر و سالم بهش دادم هم محل ذخیره فایل رو درست براش انتخاب کردم. با چند لینک دیگه هم امتحان کردم همین اررور رو بهم داد. چند روز پیش درست بود و دانلود می کرد ولی امروز نه!
    این هم لینک مورد نظر من:
    http://www.slideshare.net/pratheeshnair85/cellular-mobile-communication
    اگر امکان داره برای برنامه دکمه minimize هم در نظر بگیرید و قابلیت stop.
    با تشکر و سپاس فراوان!
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    از اینکه با تاخیر پاسخ میدهم عذرخواهی میکنم

    اسلایدی که لینکش رو برام نوشتید بررسی کردم


    متاسفانه این اسلاید به صورت یک فایل تصویری به ازای هر اسلاید نمایش داده نمی شود
    در واقع حروف و علائم نگارشی و ... که در اسلایدها مشاهده میشوند؛ همگی به صورت کدهای اچ تی ام ال هستند که استخراج آنها از داخل صفحه و تبدیل کردنشان به فایل تصویر کار دشواری هست.

    در حال حاضر این امکان وجود نداره که مثل دیگر لینکهایی که فرستادید یا تا الان به وسیله برنامه تصاویرشون رو دریافت کردید؛ این اسلاید هم دریافت نمایید.

    دیگر ویژگیهایی رو که مطرح فرمودید در دستور کار تغییرات ورژن جدید قرار می دهم

    با تشکر 
    http://www.slideshare.net/ashrafeladawy/approach-to-interstitial-lung-diseases?next_slideshow=2
    با سلام
    من آدرس بالا رو میخام متاسفانه

    An exception has eccured, for more information please send message to developer

    Value cannot be null.

    Parameter name: source



    برگرفته شده از meyex.blog.ir
    خطا میده
    پاسخ:
    با سلام
    ممنون از ارسال فیدبک
    بررسیش میکنم
    به زودی

    بسیار عالی تشکر
    سلام. من وقتی دانلود می کنم نرم افزار اجرا نمی شه فک کنم عمر فایل تموم شده.
    پاسخ:
    سلام
    در صورت امکان متن خطا یا تصویر خطا رو برای من ارسال بفرمایید
    تا بررسی کنم

    همچنین لینک اسلایدی که میخواهید دریافتش کنید

    hooshmand.meysam@yahoo.com

    ________________

    من الان دو تا اسلاید فارسی و انگلیسی رو تست کردم؛  و دریافت شدند.

    لطفا مشکلی که به وجود آمده رو برای من ارسال کنید تا بتونم کمکتون کنم.
    متشکرم
    سلام این فایل های اسلاید شیر رو ذخیره میکنیم داخل گوشی اندروید کجا میره
    پاسخ:
    این برنامه برای سیستم عامل ویندوز کار میکند.
    متوجه علت سوالتون نشدم.  :-؟

    اگر از داخل مرورگر گوشیتون ذخیره میکنید؛ در 99 درصد مواقع به پوشه downloads منتقل می شوند



     داخل پوشه دانلود نمیره  اصلا اسلایدشیر پوشه با نام خودش نداره اگه میشه رو گوشیت  نصب  کن ببین کجا میره کل  فایل ها رو گشتم معلوم نیست کجا ذخیره میشه
    پاسخ:
    این نرم افزار برای "ویندوز" هست، برای "اندروید" ، "نیست"
    عالی
    سلام و عرض خسته نباشید.
    کل 619 عکس را برای من دانلود و در یک پوشه ارائه میده ولی هیچکدوم باز نمیشن.
    ممنون میشم کمکم کنید
    https://www.slideshare.net/JosePscoa/engineering-design-springer-2007pahl-1846283183
    اینم لینک مورد نظر هست.
    پاسخ:
    سلام
    باید منتظر بمانید تا برنامه تمام فایل ها رو به طور کامل دانلود کند.
    ببنید، در واقع دانلود به صورت موازی داره انجام میشه،
    و اگرچه همه 629 تصویر، در فولدر مقصد ساخته شده اند، اما تا زمانی که برنامه به کار خودش پایان نده، و سه تا بوق! نزنه، دانلود تکمیل نشده.


    من دانلود کردم، فشرده اش شده 173 مگابایت،
    اگر موفق نشدید، بگید تا جایی اپلود کنم، و لینک بدم.

    بسیار ممنون و متشکر بسیار عالی بود 
    عالی بود. واقعا که کمک کرد. ممنون از زحماتتون
    https://www.slideshare.net/AshrafKakkash/pmp-preparation-slides-based-on-pmbok-6th


    سلام نمیشه /پیام زیرو میده .لطفا کمکم کنید

    خطای زیرو میده

    An exception has eccured, for more information please send message to developer

    Value cannot be null.

    Parameter name: source



    پاسخ:
    جواد سلام، تا چه زمانی حداکثر، نیاز داری به خروجی این اسلاید؟
    میخوام ببینم که فرصت میکنم درست کنمش یا نه؟
    مرسی


    +++++++++

    1397/06/15
    جواد جان، گویا پاسخ دهی اسلایدشیر به درخواست هایی که از سمت برنامه ( و نه از سمت مرورگر) ارسال میشه، پاسخی نمیدهد، به همین خاطر دیگر لینک های دانلودی هم دچار مشکل هستند،
    لب کلام اینکه مشکل مربوط به اسلاید مد نظر شما نیست و من باید در برنامه تغییر جدی ای اعمال کنم به احتمال زیاد،

    سلام متاسفانه نرم افزار دیگه کار نمیکنه
    پاسخ:
    سلام
    :(
    متاسفانه اسلایدشیر درخواست های خارج از مرورگر رو ریجکت میکنه،

    یعنی نمیشه دیگه داونلود کرد؟
    پاسخ:
    درخواست ajax برای دانلود فایل، از طریق خود مرورگر ارسال کردم، خطا داد و دانلود نشد.


    $.get('https://image.slidesharecdn.com/pmp6th-180218101138/95/pmp-pmbok-6th-1-638.jpg?cb=1524000217')

    pmp-preparation-slides-based-on-pmbok-6th:1 Access to XMLHttpRequest at 'https://image.slidesharecdn.com/pmp6th-180218101138/95/pmp-pmbok-6th-1-638.jpg?cb=1524000217' from origin 'https://www.slideshare.net' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.

    از طریق برنامه هم بعید میدونم که بشه.
    بعد از اتمام دوران آموزشی سربازی، فرصت کنم، بررسیش میکنم.
    امیدوارم که راهی برای دانلود اسلایدهای مد نظرت، به زودی پیدا کنی.

    سلام
    وقت بخیر
    من اسلایدها رو دانلود کردم ولی موقع باز کردن عکس ها میزنه فایل پشتیبانی نشده و عمس ها رو باز نمیکنه 
    لطفا راهنمایی کنین
    ممنون

    چه نرم افزار فوق العاده ایی

    مدتها بود دنبال روشی برای ذخیره اسلایدهای پاورپوینت بودم وا ین سایت به بهترین حالت این کارو انجام میده

    واقعا تبریک میگم به این برنامه نویس فوق العاده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی