Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

جزوه دست نویس پردازش تصویر استاد عظیمی - پیاده سازی فایل صدای جلسات

توسط یکی از دوستان کلاس پردازش تصویر - ترم اول 93 - آماده شده است.

 

  • به صورت رنگی
  • اسکن شده 
  • 94 صفحه آ4 ( هر صفحه حاوی دو صفحه ی سر رسید)
  • حجم فایل 20.5 مگابایت

 

قبل از واریز وجه؛ از طریق آدرس ایمیل زیر هماهنگ نمایید.    

دوستانی که تمایل به دریافت این جزوه دارند؛

می توانند مبلغ 15000 تومان به کارت

603*********027
به نام خانم مسلمی واریز و  رسید پرداخت را به آدرس

Zr.moslemi@yahoo.com

ارسال نمایند

فایل جزوه از طریق ایمیل ارسال می گردد.

 

 

  • میثم هوشمند

Image Proccessing

پردازش تصویر

نظرات (۳)

سلام در صورت امکان منم این جزوه رو می خوام
پاسخ:
سلام آقا وحید 
پست کامل شده و روش دریافت جزوه هم توضیح داده شده.

ممنون از آقای جهانی کیا بابت خریدشون.
پاسخ:
خوبه که نظر آقای جهانی کیا هم اینجا ثبت بشه
و نظر سایر خریداران

  • جهانی کیا
  • دوستان سلام

    جزوه دست نویس تهیه شده قسمت عمده مطالب مورد نیاز رو پوشش میده .در دوقسمتی که من بررسی کردم مطالب اصلی  و مورد نیاز به صورت کامل نوشته شده . در کل برای دوستانی که تا الان فرصت نکردند که درس رو شروع کنند و یا تازه شروع به خوندن کردند و یا عادت دارند که از voice ها یادداشت برداری کنند  به نظر من میتونه کمک خیلی خوبی باشه  . امیدوارم که موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی