Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

با سلام و احترام

قابل توجه دوستان ارجمند؛

طبق اعلام استاد در جلسه ی قبل؛ به صورت پیش فرض کلاس روز سه شنبه صبح به قوت خود باقی است؛ اما در خصوص برگزاری کلاس در تایم ظهر تا عصر؛ 

استاد هنوز خبر قطعی به بنده ندادند؛

گویا نظرشان بر روز چهارشنبه ظهر است؛

لطفا دوستانی که روز چهارشنبه یا پنجشنبه کلاس طراحی الگوریتم یا دیگر دروس را دارند؛ به تفکیک صبح و عصر اعلام نمایند؛ تا با استاد در خصوص روز برگزاری هماهنگی به عمل آید؛

 

طبق درخواست جمع کثیری از دوستان از طریق ایمیل و کامنت؛ مبنی بر تشکیل کلاس حل تمرین توسط دانشجویان برای دروس مهندسی نرم افزار و 

مدل سازی و ارزیابی؛

لذا جهت هماهنگی و اعلام زمان برگزاری و دیگر موارد مربوطه؛

سریعا در همین پست از طریق ارسال کامنت اعلام نظر بفرمایید تا انشاالله به برگزاری جلسه/جلسات حل تمرین نیز برسیم در تهران و یا دماوند

با تشکر

هوشمند

 


 

به رزو سانی جدید   1393/03/19  14:05

با سلام

طی صحبتی که همین الان با استاد داشتم؛

فردا 1393/03/20 خرداد سه شنبه از ساعت 8 صبح الی 10:30 کلاس مدل سازی و تا 12:30 کلاس مهندسی نرم افزار برگزار خواهد شد

ظهر به بعدی کلاسی برگزار نخواهد شد. 

در خصوص اینکه چهارشنبه و یا پنج شنبه کلاسی برگزار شود؛ تصمیم قطعی گرفته نشده است.

انشاالله فردا در کلاس تصمیم های لازم را خواهیم گرفت؛ لااقل در خصوص کلاس حل تمرین توسط خودمان

 

  • میثم هوشمند

نظرات (۱۱)

سلام با تشکر از متن ارسالی، چهارشنبه از صبح تا ساعت ١٠ کلاس الگوریتم های موازی دارم .
پاسخ:
با سلام 
من هم متشکرم از شما بابت پاسخ سریعتان؛

  • بهروز براتی
  • سلام مهندس... چهارشنبه 8 تا 10 موازی .. 10تا 13 سیستم توزیعی

    5 شنبه صبح هم جبرانی الگوریتم موازی

    در ضمن اکثر بچه ها الگوریتمو دارن.. پس یقینا تو این تایم نمیشه ..به نظرم تنها تایم ممکن 4 شنبه یا 5 شنبه بعدظهر در صورت موافقت دوستان

    پاسخ:
    سلام جناب براتی عزیز
    خب استاد هم نظرشان روی کلاس تایم ظهر بود؛
    منتهی مسئله اینجاست که همان سه شنبه باشد خیلی بهتر هست؛
    به هر حال همه که چهارشنبه و پنجشنبه کلاس ندارند ؛ مجبورند یک روز دیگر هم مرخصی بگیرند و سر کلاس حاضر شوند؛
    ما در این پست به دنبال مواردی هستیم که نقیض امکان برگزاری کلاس در غیر از سه شنبه ظهر باشند! :)
    متشکرم
    سلام.من تا 10 موازی تا 1 توزیعی تا 4 پردازش تصویر دارم.....لطفا پنج شنبه بعداز ظهر
    پاسخ:
    با سلام 
    با سه شنبه بعد از ظهر مشکلی ندارید؟
    با سلام
    من با سه شنبه بعد از ظهر موافقم چون 4 شنبه و 5 شنبه نمی تونم بیام دانشگاه
    پاسخ:
    با سلام
    ممنون از پاسخ شما
    با سلام
    من سه شنبه بعداز ظهر  مشکلی ندارم ولی چهارشنبه و پنج شنبه نمی توانم ضمن تشکر از زحماتتان ممنون می شوم پیگیری کنیدجهت کلاس حل تمرین  برای درس مدل و نرم و حتی پایگاه
    پاسخ:
    با سلام
    سه شنبه بعد از ظهر که به نظر می رسد بهترین زمان باشد و منطقی ترین زمان؛
    بابت تشکیل کلاس حل تمرین نیز از آنجایی که کلاس های دانشگاه تا روز 23 خرداد برگزار می شوند؛ مشخص نیست که بعد از آن دانشگاه در اختیار باشد یا خیر؟ اگر نباشد باید در تهران مکانی را برای برگزاری کلاس هماهنگ نماییم؛
    به هر حال منتظر بازخورد بیشتری از طرف دوستان هستم
    متشکرم
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان من 5 شنبه سر کار نمیرم اگه ممکنه 5 شنبه باشه که ما هم بتونیم با خیال راحت شرکت کنیم
    پاسخ:
    با سلام جناب سرکانی
    فردا عصر کلاسی برگزار نخواهد شد؛ و اما اینکه روزی دیگر برگزار شود بسته به تصمیم دوستان دارد
    من هم با پنج شنبه موافق هستم
    پاسخ:
    ابتدا به ساکن ببینینم اصلا استاد را برای این روزها می توانیم در دانشگاه حاضر بیابیم!؟
    اگر نشد خودمان باید آستین بالا بزنیم
    لطفا مشارکت !
    متشکرم

    سلام

    آقا من اصلا نمیرسم

    کلا با کلاس فوقالعاده مخالفم

    البته با احترام به نظر جمع

    پاسخ:
    سلام 
    مهندس تقوی جان؛  ما ز یاران چشم یاری داشتیم! 
    گفته بودند شما خود برگزار کننده هستید!!
    فردا مذاکره خواهیم کرد انشاالله

    سلام...بنده هم چهارشنبه صبج موازی دارم و همچنین  جبرانی پنج شنبه صب...با تایم بعد از ظهر چهارشنبه یا پنج شنبه موافقم...
    و خواهشا حتما حل نمونه سوالات را در محلی در تهران پیگیری بفرمایید...
    ممنون از هماهنگی ها و اطلاع رسانیتون
    پاسخ:
    با سلام 
    از طریق سایت "کلاس یاب" پیگیر مکان برگزاری کلاس بودم؛ اما گویا این سایت هم فعلا سرویس دهی ندارد
    برای تامین فضا نیازمند همفکری دوستان هستیم
    موفق باشید
    با سلام
    چرا دنبال کلاس جبرانی هستید به نظر من فردا اصرار کنیم که آخرین جلسه باشه در ضمن حل تمرین هم خودمون می تونیم بزبریم
    با کلاس حل تمرین و اشکال گیری دو سه روز قبل امتحان موافقم
    پاسخ:
    در وبلاگ آقای مهندس براتی جهت هماهنگی کلاس رفع اشکال ؛پستی منتشر شده است؛ می توانیم از طریق آن اقدام کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی