Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

لینک های کاربردی برای مطالعه ی پردازش تصویر

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

در این پست لینکهایی که همکلاسی های درس پردازش تصویر به اشتراک گذاشته اند منتشر می شود.

 

از کلیه ی دوستان تقاضا می شود چنانچه مقاله یا مطلب یا نمونه کد مرتبطی را دسترسی دارند؛ لینک آن را برای من ارسال نمایند تا برای استفاده ی سایر دوستان در این پست منتشر شود؛

 

با تشکر

 

اسلایدهای درس پردازش تصویر دانشگاه شهید بهشتی - استاد آزاده منصوری

توضیحاتی در مورد الگوریتم های لبه یابی

.........

الگوریتم های تشخیص چهره

یکی از بهترین جزوات پردازش تصویر در نرم افزار MATLAB

سورس کد لبه یابی تصویربا استفاده الگوریتم sobel در #C وVB

پردازش تصویر وتکنیک های استفاده از آن

 

  • میثم هوشمند

Image Proccessing

پردازش تصویر

نظرات (۲)

  • میثم هوشمند
  • http://www.ismvip.ir/MVIP%202003/papers/MV15.pdf
    مقاله به زبان فارسی در خصوص یک الگوریتم برای تشخیص صورت و دست 
    ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    منتظر مشارکت دیگر مهندسین هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی