Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

در صورتی که دوستان محترم همکاری نمایند؛ در ذیل این پست 

کلیه ی نمونه سوالات امتحانی, منابع درسی (اسلاید پی دی اف جزوات دست نویس اسکن شده و ....) و لینک دیگر منابع را جمع آوری و به صورت متمرکز خواهیم داشت تا ضمن سهولت دسترسی به کلیه ی موارد مذکور, امکان بهره مندی سایر دوستان عزیز نیز فراهم می آید.

 

قبلا از مهندسین گرامی

جناب آقای سماواتی 

سرکار خانم مشاری

جهت به اشتراک گذاری جزوات درس پردازش تصویر 

به نوبه ی خودم متشکرم؛

 

همچنین از دیگر دوستانی که به تجمیع این منابع کمک می نمایند نیز پیشاپیش کمال تشکر را دارم.

 

می توانید لینک های منابع مذکور را ذیل همین پست کامنت بگذارید و یا از طریق آدرس hooshmand.meysam@yahoo.com ارسال نمایید تا به صورت دسته بندی شده در وبلاگ منتشر گردد.

 

با تشکر

 

  • میثم هوشمند

نظرات (۱)

سلام مهندس هوشمند
لطفا می شه زودتر پیگیر جزوه امتحان روش تحقیق از استاد عظیمی بشین.ممنونم
پاسخ:
سلام خانم موحد
بنده دیگه روم نمیشه به استاد ایمیل بزنم! :)
اما چشم
باز هم پیگیری میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی