Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

در این پست کلیه ی فایل های پیاده سازی فایل صدای جلسات و یا جزوات دست نویس شخصی که دوستان برای وبلاگ ارسال میکنند منتشر می شود.

 

 

===================

جزوه ی دست نویس - نت برداری جلسات -  درس شبکه های کامیپوتری پیشرفته

استاد جناب آقای دکتر میرعابدینی ترم مهر ماه 93

 

 ارسال توسط خانم مهندس محمدی

از ایشان بابت ارسال این جزوه و همچنین جزوه پردازش تصویر و پایگاه داده پیشرفته تشکر میکنم.

توجه: جزوه حاوی نکاتی است که ایشان در کلاس نت برداری کرده اند؛ لذا با جزوات پیاده سازی صدای جلسات؛ تفاوت دارد.

توجه:   برای دریافت جزوه با حجم 41 مگابایت؛ در صفحه ی باز شده بر روی نوار ابزار بالای صفحه ی وب ؛ بر روی منوی دانلود کلیک نمایید تا در صفحه ی جدید امکان دریافت کلیه ی تصاویر را به صورت یک فایل زیپ شده داشته باشید.

===================

نظرات (۱)

سلام
ضمن تشکر از مهندس هوشمند
باید تاکید کنم جزوه من پیاده سازی صدای کلاس نیست اما سعی کردم نکات مهم ذکر شده توسط استاد دز کلاس و مثال ها و تمرین ها رو در جزوه بنویسم
موفق باشید
پاسخ:
سلام خانم محمدی
ممنونم از تذکر شما؛
متن پست اصلاح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی