Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

MeyEx ,محلی برای انتشار تجربیات من در زمینه های مرتبط با حوزه ی تولید نرم افزار

Meysam's Experiences

در زمینه ی تولید نرم افزار فعالیت دارم. نوشته های این بلاگ به طور خاص در مورد تمامی زمینه هایی که منتهی به تولید نرم افزار و یا تجربیاتی که در محیط کاریم کسب می کنم خواهند بود. [البته فعلا به دلیل مشغله های جانبی دیگر و داشتن مخاطب در آن حوزه ها, مطالب کمی غیر نرم افزار شده است!]
در این بلاگ سعی شده که مطالب به صورت تخصصی و دسته بندی شده منتشر شوند

تابلوی اعلانات
جدیدترین نظرات

کارگاه آموزشی برنامه نویسی
پروژه نرم افزار چت
مخصوص درس سیستم های توزیع شده

 

دوستانی که مایل هستند انجام این پروژه را به صورت حضوری و در کنار سایر دوستان تجربه کنیم

لطفا تا پایان روز شنبه مورخ 1393/11/04 اطلاعات خواسته شده را,  به صورت خصوصی کامنت بگذارند تا هماهنگی های لازم برای برگزاری یک جلسه ی کارگاهی خوب انجام شود.

 

 

مکان برگزاری حوالی متروی طالقانی خیابان مفتح و یا خیابان انقلاب ؛ خیابان رازی (مقابل درب دانشگاه تهران) خواهد بود.

ساعت جلسه هم به دلیل شاغل بودن اکثر دوستان بعد از ظهر خواهد بود.

این جلسه هزینه ای ندارد.

تعداد نفرات حداقل 8 نفر حداکثر 14 نفر    - تا الان 8 نفر ثبت نام کردند -

نام
نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تماس
لپ تاپ دارم | ندارم

 

دوره ویژه آموزش مفاهیم برنامه نویسی
کارگاه مهندسی نرم افزار با رویکرد تحلیل و طراحی

این ترم برای درس سیستم عامل؛ برگزار می شود؛
اگر مایل هستید که به شما هم اطلاع داده بشود؛ مشخصاتتون رو زیر همین پست کامنت بگذارید

 

  • میثم هوشمند

نظرات (۳)

من موافقم
پاسخ:
لطفا اطلاعات خواسته شده را هم ثبت نمایید.
ممنونم.

سلام مهندس هوشمند عزیز،

ممنون از تدبیر شما.
همین کارو برای پروژه پردازش تصویر تدارک ببینید.
باور کنید ثواب داره. همه هم استقبال می کنند.

به امید ادامه دار بودن این برنامه ها
پاسخ:
سلام , ممنونم

پردازش تصویر اساتید خودش را می طلبه؛
اگر برگزار بشه من هم استقبال می کنم؛

  • سجاد نیک نهاد
  • سلام 
    ایمیل استاد چیه که برای استاد پروژه ام رو ایمیل کنم؟
    من به آدرس زیر ایمیل زدم ولی error داد

    اگر میشه لطفا بگید چیه که سریعتر بفرستم چون تا چند روز آینده وقت نمیکنم!!!!
    پاسخ:
    سلام
    در صفحه اول بخش اول جزوه درس سیستم توزیع شده آدرس بلاگ و ایمیل استاد هست

    فکر میکنم در یاهو بود؛


    آدرس وبلاگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی